Werving van personeel
Hulp bij het werven van personeel voor een zelfstandige onderneming. Wat is de juiste aanpak en welke stappen moeten doorlopen worden?
Als zelfstandige ondernemer in een supermarkt, foodspeciaalzaak of biologische winkel bent u niet alleen het middelpunt van de lokale gemeenschap, maar ook een cruciale werkgever die de kwaliteit van de werkomgeving bepaalt. Bij Vakcentrum geloven we dat het runnen van een levensmiddelenwinkel niet alleen draait om producten en winst, maar ook om het creëren van een bloeiende werkplek. Daarom willen we u graag helpen bij de uitdagingen waar u voor komt te staan.
Hulp bij het werven van personeel voor een zelfstandige onderneming. Wat is de juiste aanpak en welke stappen moeten doorlopen worden?
Informatie over de verschillende arbeidsovereenkomsten en de CAO voor het Levensmiddelenbedrijf
Hier leest u meer informatie over het Bedrijfstakpensioenfonds voor het Levensmiddelenbedrijf (BPFL).
Als werkgever wilt u het ziekteverzuim van medewerkers zo veel mogelijk beperken. Maar wat gebeurt er als een werknemer wel ziek wordt?
Het creëren van een gezonde en veilige werkplek is van groot belang. Zorg als werkgever voor ideale werkomstandigheden voor werknemers.
Als werkgever moet u beleid voeren om ongewenst gedrag en PSA (psychosociale arbeidsbelasting) te voorkomen of te beperken.
mmm in vertrouwen helpt u uw medewerkers een veilige en vertrouwde werkplek te bieden.
Voor het runnen van een succesvolle winkel heeft u een goed team nodig. Lees verder voor opleidingen, trainingen en e-learnings.
Volgens de CAO voor het Levensmiddelenbedrijf hebben medewerkers met een contract van meer dan 12 uur per week recht op een persoonlijk ontwikkelingsbudget.
Tegemoetkoming voor medewerkers met een arbeidsbeperking en premiekorting voor jongere medewerkers.