Consumentenrecht
Welke rechten heeft de consument? En welke rechten heeft u?
Bij u staat de wens van de klant altijd centraal, elke dag en op elk moment. U doet er alles aan om aan die verwachtingen te voldoen. Het nauwkeurig afstemmen van uw assortiment, het toevoegen van service-elementen aan uw winkel en het vervullen van een sociale rol in uw gemeenschap, zijn voor u vanzelfsprekend. Het Vakcentrum staat klaar om ondernemers te ondersteunen bij het vertalen van deze inspanningen naar tastbare resultaten bij hun klanten en het versterken van hun imago. Met andere woorden, het benadrukken van hun meerwaarde voor de klant. Als lid van het Vakcentrum kunt u bovendien kosteloos gebruikmaken van een klanttevredenheidsonderzoek, waardoor u nog beter kunt inspelen op de behoeften van uw klanten.
Welke rechten heeft de consument? En welke rechten heeft u?
Hoe tevreden zijn uw klanten en waar liggen nog kansen? Met het klantentevredenheidsonderzoek van het Vakcentrum komt u er achter.
Supermarkten en foodspecialiteitenwinkels kunnen met certificering hun klantgerichtheid nog eens extra benadrukken. Ontdek hier hoe.